Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.11.2009 12:17 - НЯМА ЧЛЕН - НЯМА ПРОБЛЕМ
Автор: happyme Категория: Лични дневници   
Прочетен: 789 Коментари: 0 Гласове:
4

Последна промяна: 27.11.2009 13:11


Не съм привърженик на писането по "наболели" теми. Демокрацията мина през мен безмилостно, от най-крехката ми и невинна възраст, огруби ме външно и ми създаде възможност ПОВЕЧЕ НИКОГА да не се развълнувам от корупция, шуро-баджанащина, секс-скандали, далавери и всякаква друга откровена простотия.

Тази сутрин обаче сърцето ми подскочи и спря. Е, не съвсем като завинаги, но достатъчно, за да усетя, че още имало нещо, което насъщната ни демокрация да не е дозакалила в мене. Жегна ме новинката, промъкна се по вените ми и ороси мозъка ми с гениалната хрумка на милата ни държавица.

КАК ДА РЕШИМ ПРОБЛЕМА С НЕГРАМОТНИТЕ ТИЙНЕЙДЖЪРИ?
Елементарно (е, слава Богу, няма да ги премахнем) - сменяме КРИТЕРИЯ.

Изоставали сме били от общия еврограмотен унисон. И к`во? Ще вдигнем имиджа на учителската професия? Няма да приемаме в университетите хора с преразгледани двойки? Няма да допускаме децата да бъдат обучавани, ограмотявани и възпитавани (в масовия случай) от хора без призвание, амбиция  и грамотност?

НИЩО ПОДОБНО!

Да, ама не. Като не можем да се справим с проблема, защото е сложен, комплексен и хиперболизирал като ламя триглава, чепат и неизкореним като Кошчей Безсмъртни, а Юнак или поне Иван Глупака - тц!, нямаме, та да го пребори... Какво правим?

СМЕНЯМЕ КРИТЕРИЯ!!!! УРА!

Кому е нужен някакъв си пълен член? Още повече - кому е нужен някакъв си непълен член? Да ги премахнем, казаха мъдрите глави - всички такива неща, които децата така и не знаят и НЕ ИСКАТ  да знаят. Да премахнем, вероятно тия дни, веднага след члена, и пунктуацията, защото младежите я възприемали като ненужни украшения.... Бедни ми, бедни Македонски (и не само ти)....

Като се замисля по-дълбоко - кому е нужен въобще КОЙ ДА Е ЧЛЕН?
Например - от Наказателния кодекс. И там изоставаме. И там пак така, по тази гениална хрумка, можем да наваксаме - `ми колко му е?
Вместо да дирим крадците по члена проклет, да доказваме какво са сторили, да ги съдим и наказваме... и в крайна сметка - да си разваляме статистиката, що не вземем да махнем тоя член?!
На разбойниците, вместо преследване и наказания, ще връчим специална книжка - "100 български обрани къщи", а на собствениците им - индивидуални печатчета. Оберат те - прас! - печатче. И като събере обирджията стоте - награда, почетно звание някакво.... а защо не и на право в парламента да го пратим, миличкия.
И статистиката ще надигне рошава минзухарено-есенна главица, благо ще ни се усмихне Европа, мед и масло ще потекат по което трябва и никакава газова криза тази година!

И друго има, дето да ни вдигне ръката, и двете даже, да подкрепим бързия и безапелационен път за ограмотяване на младежта. И то не е някакво си никакво дребнодневно мотивче да блеснем пред света, а най-угодното за всички дело.

Защото и да сме безбожници, почитаме си Господа, дълбоко някъде вътре в себе си, където сме се скрили толкова отдавана, че не знаем как и кога. А той за това ни дело ще ни се усмихне, с бащина длан по главиците, милите, ще ни погали и манна небесна над нас ще поръси....

Защото казано е в най-мъдрата ни книга человеческа - "Блажени са бедните духом, защото тяхно е Царството небесно".

АМИН!


Тагове:   член,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: happyme
Категория: Лични дневници
Прочетен: 30021
Постинги: 12
Коментари: 17
Гласове: 133
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031